Două asociații din Cluj, între cele 20 de ONG-uri care au trecut printr-un proces de transformare digitală

de | apr. 17, 2024

20 de organizații non-profit mici din întreaga țară au beneficiat de servicii profesioniste de comunicare și au trecut printr-un proces de rebranding, în urma căruia au primit un kit complet de transformare digitală, de la logo până la website, în cadrul proiectului DOORS. Acesta a pornit din dorința de a susține inițiative civice cu buget redus, aflate la început de drum, iar comunicarea eficientă a cauzelor sociale s-a numărat printre obiectivele principale ale proiectului. Asociația Plaiuri Noi (Cluj-Napoca) și Asociația pacienților cu Afecțiuni Hepatice Transilvania (Turda) se află printre ONG-urile din rețeaua DOORS.

Proiectul DOORS – Dezvoltarea Organizațională a ONG-urilor din România pentru Sustenabilitate, derulat de Fundația Regală Margareta a României în parteneriat cu Nedland Kultur, cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021, urmărește dezvoltarea și sustenabilitatea a 20 ONG-uri care desfășoară activități în domeniile social, educație, sănătate, civic, cultural și mediu din zone geografice insuficient deservite, ce dispun de resurse umane și financiare limitate. Ca parte a procesului lor de dezvoltare organizațională, au primit consultanță în domeniul comunicării și un kit de transformare digitală, realizate de agenția Idea Perpetua.

Cele 20 de organizații non-profit care acționează în zone insuficient deservite din județele Arad, Bacău, Bistrița-Năsăud, București, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Ialomița, Mureș, Suceava, Teleorman, Timiș, Vâlcea și Vrancea sunt gata să treacă la următoarea etapă de dezvoltare, să comunice și să atragă fonduri din comunitate cu noi identități vizuale, pagini de social media și site-uri moderne, care să le reflecte misiunile lor civice și activitatea în beneficiul comunităților din care fac parte. Kit-ul de transformare digitală include: realizarea sau modernizarea logo-urilor, elaborarea manualelor de brand, deschiderea sau actualizarea paginilor de Facebook, dezvoltarea de website-uri.

Pe parcursul proiectului, Fundația Regală Margareta a României a oferit organizațiilor beneficiare oportunitatea de a fi parte dintr-un proces complex de transformare, prin sprijinul unei echipe de experți cu vastă experiență în dezvoltare organizațională, comunicare și fundraising. Pe lângă elaborarea de kit-uri de rebranding și transformare digitală, programul include și training și mentorat în dezvoltare organizațională, eficientizarea procedurilor interne, o metodologie de bună guvernanță și practici intergeneraționale, derularea de evenimente și acțiuni de consultare cu stakeholderi în fiecare din cele 20 de comunități. Scopul proiectului DOORS răspunde misiunii Fundației Regale Margareta a României de a descoperi și inspira lideri să creeze comunități durabile și autonome.

DISTRIBUIE

z

ASCULTĂ LIVE

RADIO RENAȘTEREA

Mai multe din Societate
Program special de Sărbători | CTP

Program special de Sărbători | CTP

Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA face cunoscut publicului calator programul de transport urban si metropolitan pentru perioada  01.05 – 06.05.2024: In zilele de 1, 5 si 6 mai circulatia se va desfasura intre orele 6:00–23:00, conform programului de...